Wydarzenia w branży beauty stają się coraz popularniejszą formą promocji nowych kolekcji, czy też wprowadzania nowych produktów na rynek. Zachodnie marki kosmetyczne wiedzą jak robić to najlepiej (szczególnie w USA) i mogą poszczycić się najlepszym beauty marketingiem. Marka I Heart Revolution narodziła się w Londynie, ale początkiem sierpnia w Polsce powaliła na kolana wszystkich influencerów swoją najnowszą kolekcją i wydarzeniem promującym. Jak było?
Niesamowicie, bajkowo i mega profesjonalnie!
Po dwóch latach pandemii branża beauty rusza ze zdwojoną siłą, a marki kosmetyczne bardzo chętnie promują kolekcje na specjalnie organizowanych w tym celu wydarzeniach. Marketingowe budżety rozszerzają się, dzięki czemu można zaproponować odbiorcom o wiele więcej niż wcześniej.
Podczas wydarzenia promującego najnowszą kolekcję I heart Revolution x Looney Tunes było wszystko – nagrody do wylosowania, seans filmowy, mnóstwo przepysznego, bajecznego jedzenia i drinków oraz upominki dla uczestników. To wydarzenie było naprawdę na wysokim, międzynarodowym poziomie! Moją relację znajdziecie w filmie na Instagramie i na zdjęciach ilustrujących dzisiejszy wpis. Całość odbywała się początkiem sierpnia w krakowskiej restauracji Bubble Toast.
Najnowszą kolekcję I heart Revolution x Looney Tunes już od kilku dni można kupić w sklepach Pepco w całej Polsce. W skład kolekcji wchodzą również ubrania i dodatki, a nawet akcesoria do domu. Umówmy się – kto nie kocha bajek? Na pewno nie raz oglądaliście “Kosmiczny Mecz” albo po prostu kultowe bajki Warner Bros wchodzące w skład nieśmiertelnej, ponadczasowej serii “Looney Tunes”!
Na wydarzeniu zadbano o bajkową atmosferę, na każdym kroku były przekąski, upominki, konkursy. W czerwcu Vogue Business opublikował bardzo ciekawy i obszerny tekst na temat eventów w branży beauty i na temat tego dlaczego są w dzisiejszych czasach niezbędną formą promocji. Zachęcam do przeczytania tutaj, w języku angielskim.
W skład kolekcji kosmetycznej I heart Revolution x Looney Tunes wchodzą olejki do ust, pojemna kosmetyczka, paletki rozświetlaczy i paletki cieni, czy chociażby gąbeczki do makijażu, pędzle i inne akcesoria. Wszystko dostaniesz online i stacjonarnie w sklepach Pepco. Design kolekcji nawiązuje do Looney Tunes, a na każdej palecie cieni występuje inny bohater kreskówki.
Zdążyłam przetestować palety cieni i olejek do ust z Królikiem Bugsem, które są obłędne! Z pewnością mogę je polecić każdej osobie – zarówno tym, którzy dopiero zaczynają stawiać kroki w makijażu jak i profesjonalistom. Olejek świetnie nawilża i natłuszcza usta, doskonale się rozprowadza i jest po prostu… bajeczny!
Cienie bardzo łatwo się blendują, są świetnie napigmentowane. Kolory są intensywne i bardzo kremowe. Już niedługo stworzę jakiś ciekawy makijaż przy użyciu tych palet, tymczasem wszystkie produkty, które otrzymałam wylądowały na stałe w naszym studio – Makeup Manufacture Academy – wpadnij koniecznie przetestować na kursie!
Na koniec muszę dodać, że wydarzenie było doskonale przygotowane zarówno po stronie zespołu I Heart Revolution jak i samej restauracji Bubble Toast w Krakowie. Obsługa na najwyższym poziomie, piękne i inspirujące wnętrza, spotykane na każdym kroku postaci z kreskówek. Nie można było się nudzić!
Wydarzeniu towarzyszyło pyszne jedzenie, specjalnie na tą okazję przygotowane i również nawiązujące do klimatów najsłynniejszych bajek Warner Bros. Dużą rolę w rozrywce dla uczestników wydarzenia odegrał również tak zwany “suchy basen”, czyli basen z małych, różowych piłeczek.
Wszystkie stoły zastawione były pysznościami, dzięki czemu czas spędzony na wydarzeniu był nieziemsko przyjemny.
Dziękuję za zaproszenie Makeup Revolution Polska! Było wyśmienicie!